28.10.21

Agnaldo Timoteo - O Interprete (1970)

Odeon MOFB 3652

01. Chega (Paulo Diniz / Odibar)
02. Minha Casa (Joubert de Carvalho)
03. Era Uma Vez (Once There Was a Love) (Feliciano / Jarrard / Vrs. Nazareno de Brito)
04. Que Bom Seria (Antônio Marcos / Mário Marcos)
05. Onde Andará Você (Luiz Ayrão)
06. Bianca (Ângelo Antônio)
07. Eu Te Amo Cada Vez Mais (Sonata ao Luar) (Ludwig Van Beethoven / Adpt. Peruzzi / Adpt. Ernâni Campos) Arr. e Adpt. De Peruzzi-Letra: Ernani Campos sobre o tema "Sonata Ao Luar" de Beethoven)
08. Simplesmente Adeus (La Lontananza) (Domenico Modugno / Bonaccorti / Vrs. Geraldo Figueiredo)
09. Adeus Meu Grande Amor (Adieu Jolie Candy) (Franck Hervel / M. Hursel / Raymond Jeannot / Vrs. Sebastião Ferreira da Silva)
10. Manhã de Primavera (José Thimóteo)
11. O Dia Que Me Queiras (El Dia Que Me Quieras) (Carlos Gardel /  Alfredo Le Pera / Vrs. Haroldo Barbosa)

LE PERA

Créditos: G5m

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.