8.2.22

Eliana Printes - Mais Perto de Mim (2007)

Warner Music
 
01. Venha Ser Meu Sol (Adonay Pereira / Eliana Printes)
02. Por Onde? (Kléber Albuquerque / Tatá Fernandes)
03. Se Chovesse Você (Eliana Printes / Adonay Pereira) Participação: Chico César
04. Que Amor É Esse? (Adonay Pereira / Eliana Printes)
05. No Ouvido (Adonay Pereira / Eliana Printes)
06. Força e Elegância (Aricia Mess)
07. Quando Você Passa Por Mim (Adonay Pereira / Eliana Printes)  Participação: Pedro Luís
08. Um Antigo Amor (Adonay Pereira / Eliana Printes)
09. Velho Realejo (Custódio Mesquita / Sady Cabral)
10. Se Fosse Eu (Eudes Fraga / Carlos Henry)
11. Santa Padroeira (Antônio Villeroy)
12. Força e Elegância (Aricia Mess) Remix
13. No Ouvido (Adonay Pereira / Eliana Printes) Remix
14. Quando Você Passa Por Mim (Adonay Pereira / Eliana Printes) Remix 

+REMIX X 3

Créditos: Iluvatar Orozimbo

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.