10.1.22

Amelinha (1998)

Sony Music 789.134/2-490257
 
01. Foi Deus Quem Fez Você (Luiz Ramalho)
      Mulher Nova, Bonita E Carinhosa Faz O Homem Gemer Sem Sentir Dor (Zé Ramalho / Otacílio Batista)
02. Me Usa (Jotinha / Gino Liver)
03. De Janeiro A Janeiro (Zelito Doceiro)
04. Momento De Delírio (Marquinhos Carreira)
05. Meu Vaqueiro, Meu Peão (Rita de Cássia)
06. Espumas Ao Vento (Accioly Neto)
07. Sede De Te Amar (Carlúcio)
08. Nossa Canção (Rita de Cássia)
09. Onde O Sonho Mora (Michael Sullivan / Carlinhos Conceição)
10. Calorão (Gaúcho da Fronteira / Jaime Ribeiro)
11. Meu Tesão É Você (Ivan Dantas / Cláudio Padilha)
12. Tudo Deu Em Nada (Menta Y Limon) (Roque Narvaja / Carlos Narea)
13. Pressentimento (Beto Fae / Fausto Nilo)
14. Pot-pourri "Pot-pourri Forró Rasta-pé":
      Minha Fogueira (Walter Queiroz / Gerônimo)
      Trem de São João (Walter Queiroz)
      Fogaréu (Walter Queiroz)
      Sonho de Papel (Alberto Ribeiro)
      Noites Brasileiras (Luiz Gonzaga / Zé Dantas)
15. Pot-pourri "Pot-pourri Jackson Do Pandeiro":
      Tum-tum-tum (Ari Monteiro / Cristóvão de Alencar)
      Cantiga do Sapo (Jackson do Pandeiro / Buco do Pandeiro)
      Forró na Gafieira (Rosil Cavalcanti)
      Do Som (Moraes Moreira)

TUM-TUM-TUM ?

Créditos: Gordolesk

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.