26.10.21

Agnaldo Timoteo - O Sucesso E O Astro (1967)

Odeon MOFB 3505

01. Eu Sou Aquele (Yo Soy Aquel) (Manuel Alejandro / Vrs. Romeo Nunes)
02. Não (No) (Armando Manzanero  Vrs. Clóvis Mello)
03. Por Uma Mulher (Per Una Donna) (M. Martino / G. Perretta / C. Mantoni / Vrs. Romeo Nunes)
04. Cartas de Amor (Love Letters) (Victor Young / Edward Heyman / Vrs. Osvaldo Santiago)
05. Meu Amor É Uma Canção (This Is My Song) (Charles Chaplin / Vrs. Nazareno de Brito)
06. Não É Maravilhoso (N'est Ce Pas Merveilleux) (Adamo / Vrs. Geraldo Figueiredo)
07. Quem Será? (Jair Amorim / Evaldo Gouveia)
08. Longe de Você (En Bandouliere) (Adamo / Vrs. Rossini Pinto)
09. Foi Deus (Alberto Janes)
10. Eu Te Amo, Tu Me Amas (I Love You, You Love Me) (Harold Spina / Vrs. Geraldo Figueiredo)
11. Na Noite Que Se Vai (L'Amore Se Ne Va) (Alberto Morina / Pietro Melfa / Amedeo Tommasi "Atmo" / Giulio D'Ercole / Vrs. Hamilton Di Giorgio)
12. Esse Amor Que Eu Não Queria (A Whiter Shade Of Pale) (Gary Brooker / Keith Reid / Vrs. Geraldo Figueiredo)

CARTAS DE AMOR

Créditos: Dunha

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.