2.6.21

Ed Maciel - Esta E A Jogada (1973)

Copacabana CLP 11716

01. Festa (D. D. Cruz)
02. Sempre Mesmo (Ventura Highway) (Dewey Bunnell / Vrs. Nazareno de Brito)
03. Felicidade É Isso Aí (Jacobina / Nazareno de Brito)
04. Cavalo de Aço (Guto Graça Melo / Nelson Motta)
      Ora Acho Que Vou-me Embora (Sidney Miller)
      Procurando Ninho (Geraldo da Silva Barbosa / F. Terra)
05. Minha Casa (Casa Mia) (Roberto Soffici / Luigi Albertelli / Vrs. Nazareno de Brito)
      On Ira Tous Au Paradis (M. Polnareff)
06. Eu Quero É Botar Meu Bloco Na Rua (Sérgio Sampaio)
      Quando Eu Me Chamar Saudade (Nelson Cavaquinho / Guilherme de Brito)
07. Il Était Une Fois La Révolution (Ennio Morricone)
      Hey Girl (Philips / Duncan)
      You're A Lady (Peter Skellern)
      Listen To The Music (Tom Johnston)
08. Belôh (D. D. Cruz)
09. Partido Alto (Chico Buarque)
      Tem Capoeira (Batista da Mangueira)
      Ninguém Tasca (O Gavião) (Mário Pereira / João Quadrado)
10. Canário do Reino (Carvalho / Zapatta)
11. Desir Dance (A. Kings)
12. Minhas Razões (Antônio Carlos Pinto / Jocafi)
      A Rosa (Lourival Faissal)
      Fio Maravilha (Jorge Ben Jor) 

CHESS AND MAGIC MUSHROOMS

Créditos: Malcom X

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.