17.5.21

Joao Nogueira - E La Vou Eu (1974)

SMOFB 3843

01. E Lá Vou Eu (Mensageiro) (João Nogueira / Paulo César Pinheiro)
02. Batendo A Porta (João Nogueira / Paulo César Pinheiro)
03. Sonho de Bamba (João Nogueira)
04. Meu Canto Sem Paz (João Nogueira / Gisa Nogueira)
05. De Rosas e Coisas Amigas (Ivor Lancellotti) Participação: Ivor Lancellotti
06. Eu Hein, Rosa! (João Nogueira / Paulo César Pinheiro)
07. Do Jeito Que O Rei Mandou (João Nogueira / Zé Catimba)
08. Partido Rico (João Nogueira / Paulo César Pinheiro) Participação: Paulo César Pinheiro
09. Tempo à Bessa (João Nogueira)
10. Braço de Boneca (João Nogueira / Paulo César Pinheiro)
11. Gago Apaixonado (Noel Rosa)
12. Eu Sei Portela (João Nogueira / Gisa Nogueira)

DE ROSAS E COISAS AMIGAS

Créditos: Likedeeler

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.