23.10.20

Noite Ilustrada - A Forca da Razao (1988)

Polydisc 831.261-78

01. Pot-pourri "Dorival Caymmi":
      Samba da Minha Terra (Dorival Caymmi)
      Requebre Que Eu Dou Um Doce (Dorival Caymmi)
      Vatapá (Dorival Caymmi)
      Rosa Morena (Dorival Caymmi)
      Maracangalha (Dorival Caymmi)
      Saudade da Bahia (Dorival Caymmi)
      João Valentão (Dorival Caymmi)
02. Raiz (Marques Filho / Gerson Alves)
03. O Homem do Bar (Evaldo Gouveia / Hildeberto Mota Torres)
04. Várzea (Nazareno / Édson Conceição)
05. Liberdade (Bráulio Martins)
06. A Força da Razão (Jorge Caetano)
07. Pot-pourri:
      Mina Cidade (Talismã)
      Um Filho Meu (Chico Xavier)
      Meus Tempos de Criança (Ataulfo Alves)
      Filho Meu (Everaldo da Viola)
      Realidade da Vida (Wanderley Giacomini)
08. Você Minha Paz (Totonho / Cabral/Alex)
09. Retribuição (Marques Filho)

LIBERTADE

Créditos: Mariohek 2018

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.