26.10.20

Jamelao Canta Para Enamorados (1962)

Continental PPL 12030

01. Foi Assim (Lupicínio Rodrigues)
02. Minha Provação (José Bispo "Jamelão")
03. Afinal Eu Sabia (S. Cirino / B. Gomes)
04. Sossego de Você (Guio de Morais)
05. Graças A Deus (Ivan Paulo da Silva "Carioca")
06. Voltei ao Meu Lugar (Ivan Paulo da Silva "Carioca")
07. Fim De Jornada (Altemir Gonçalves / Hélio Nascimento)
08. Tristonho (Quincas / José Bispo "Jamelão")
09. Não Serve Pra Mim (S. Cirino / B. Gomes)
10. O Amor É Você (Mário Casali)
11. Meu Natal (Lupicínio Rodrigues)
12. Onde Vai Sinhazinha (Ivan Paulo da Silva "Carioca")

OS ENAMORADOS

Créditos: Pecegonha

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.