24.10.20

Ataulfo Alves - Meu Samba... Minha Vida (1962)

Philips P 632.111 L

01. Na Cadência do Samba (Ataulfo Alves / Paulo Gesta)
02. Dá Licença (Ataulfo Alves)
03. Vai, Mas Vai Mesmo (Ataulfo Alves)
      Se a Saudade Me Apertar (Ataulfo Alves / Jorge de Castro)
      Se Você Não Vai Eu Vou (Ataulfo Alves)
04. O Que Que Há (Ataulfo Alves)
05. Corda e Caçamba (Ataulfo Alves)
06. Ai Que Saudades da Amélia (Ataulfo Alves / Mário Lago)
      Leva Meu Samba (Ataulfo Alves)
      Atire A Primeira Pedra (Ataulfo Alves / Mário Lago)
07. Não Tenho Pressa (Ataulfo Alves)
08. E o Duque Não Morreu (Ataulfo Alves)
09. Reta Final (Ataulfo Alves)
10. Minha Infância (Ataulfo Alves)

Acompanhamento de Orquestra e Coro

O DUQUE

Créditos: Batata 41

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.