17.7.20

Hebe Comanda O Espetaculo (1961)

Odeon MOFB 3224

This is the last (so far) in this parallel reality unpublished career album by Hebe Camargo that I have in my collection and which I am presenting now.

Note that I have used this occasion also to renew the expired links to 5 of her previously posted albums:

Hebe (1967), Hebe (1964), Hebe Camargo e Voces (1983), Sou Eu (1960) and Parada Musical Philco da Radio Excelsior (1952).

*

Gravado como se "ao vivo". Traz Hebe Camargo apresentando outros intérpretes, além de cantar em seis faixas.

Direção Artística:  Ismael Correia

01. Cantiga de Quem Está Só (Jair Amorim / Evaldo Gouveia)
com Pery Ribeiro
02. Faz-me Rir (Me Da Risa) (Francisco Yoni / Edmundo Arias / Vrs. Teixeira Filho)
03. Quem Quiser Encontrar O Amor (Carlos Lyra / Geraldo Vandré)
com Walter Wanderley
04. Desse Amor Melhor (Pernambuco / Antônio Maria)
05. Canário (Yellow Bird) (Norman Luboff / Marilyn Bergman / Alan Bergman / Vrs. Fred Jorge)
com Celly Campello / Tony Campello
06. No Domingo Não (Never On Sunday) (Ta Pedia Tou Pirea) (Manos Hadjidakis / Vrs. Billy Towne / Adpt. Romeo Nunes)
07. Só Em Teus Braços (Tom Jobim)
com Isaura Garcia
08. São Francisco (Vinicius de Moraes / Paulo Soledade)
09. Maria Rosa (Lupicínio Rodrigues / Alcides Gonçalves)
com Francisco Egydio
10. Eu Tenho Adoração Por Meus Olhos (Marcelo Tupinambá / Cleômenes Campos)
11. Bonitona do Primeiro Andar (Jorge Costa / Durum Dum Dum)
com Germano Mathias
12. O Dia Em Que Me Queiras (El Dia Que Me Queiras) (Alfredo Le Pera / Carlos Gardel / Vrs. Ribeiro Filho)
com Osny Silva

HEBE & GUESTS

Créditos: OrkuteirO

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.