25.9.19

Renata Lu (1971)

Copacabana CLP 11638

01. Faz Tanto Tempo (Marcos Moran / José Ari)
02. Folhas de Outono (Márcio Alexandre / Hélio Matheus)
03. Sou Frevo (Edmundo Souto / Arnoldo Medeiros)
04. Meu Canto Minha Volta (Carlos Imperial / Jorge Roberto)
05. Eu Quero Ficar Só (José Messias)
06. Conta-me (Cuentame) (José Luis Armenteros / Vrs. Ronaldo Soares)
07. Sambaloo (Dom Salvador / Arnoldo Medeiros)
08. Manias (Flávio Cavalcanti / Celso Cavalcanti)
09. Fim de Papo (Fred Falcão / Arnaldo Medeiros)
10. Meu Amor É Teu Amigo (Carlos Imperial / Jorge Roberto)
11. Sucesso Tranquilo (Carlos Odilon / Paulo Oliveira Peres)
12. Sorriso (José Messias)

THE FIRST OF THREE

Créditos: Zecalouro

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.