14.8.19

Peruzzi Nos Boleros Que Anisio Consagrou (1960)

Odeon MOFB 3185

01. Sempre Em Meu Pensamento (Anísio Silva / Milton Gomes)
02. Sonhando Contigo (Anísio Silva / Fausto Guimarães)
03. Interesseira (Bidú Reis / Murillo Latini)
04. Tu Somente Tu (Anísio Silva / Jonas Garret)
05. Onde Estás Agora (Anísio Silva)
06. Abismo (Anísio Silva)
07. Pressentimento (Milton Silva / Edgardo Luis)
08. Alguém Me Disse (Evaldo Gouveia / Jair Amorim)
09. Devolva-me (Irmãos Orlando)
10. Estou Pensando Em Ti (Raul Sampaio / Benil Santos)
11. Aperta-me Em Teus Braços (Anísio Silva / Almeida Rego)
12. Quem Me Dera (Anísio Silva / C. Portela)

ANÍSIO SILVA

Créditos: Pedro & 300discos

No comments:

Post a Comment

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.