2.2.16

Carnaval 77 Ensaio Geral

RCA 107.0263

01. Toca O Boi - Silvio Santos
02. Escola de Samba Unidos do Brazil Feliz - José Messias
03. Marcha da Torcida Brasileira - José Messias e O Coro da Torcida Brasileira
04. A Marcha do Galileu - Carlos Sodré
05. É Tudo Eu É Tudo Eu É Tudo Eu - Ronny Cócegas
06. Eu Nao Vou Sair da America - Roberto Amaral
07. A Bomba e O Estopim - Gilberto Montenegro
08. Vai Embora Tristeza - Adylson Godoy
09. Romeu e Julieta - Hélio de Araújo
10. Nossa Querida Mangueira - Rico Medeiros
11. Este É O Meu Brasil - Este É Um Pais Que Vai Pra Frente - Brasil Maravilha - Os Bichos
12. Guenta Guenta - Chacrinha
13. O Metro - Silvio Santos
14. Amor Nao Se Va - Newton Miranda
15. Santo Forte - Os Bichos
16. Obsessao - Simoney
17. Soprador de Apito - Mário Vianna e O Coro da Torcida Brasileira
18. Nos Somos Dois sem Vergonha - Eddy Franco
19. A Poluicao e A Sogra - Raul Gil
20. Saci No Carimbo - Isnard Simone
21. Linda Moreninha - Arthur e Galahad
22. Pot-Pourri de Carnaval - Os Bichos

ENSAIO GERAL '77

Colaboração: Arquivos Seraend   

1 comment:

  1. You're on fire at the moment Milan! thanks for all these marvellous carnival recordings.

    ReplyDelete


Please do not post new link requests in the comments as they will not be published.

HOW TO GET A NEW LINK?

1. Send a request by mail to
parallelrealitiesmusic@gmail.com

2. If I still have the album(s) and they are not copyrighted you will receive a PayPal.Me 2.99 euro per album contribution request.

3. After you make the contribution, a new link will be sent to you by mail.